Piwo Żywiec będzie miało nowy design butelek i puszek.  Marka sięga do swojej wieloletniej tradycji

i

Autor: Grupa Żywiec

Piwo Żywiec będzie miało nowy design butelek i puszek. Marka sięga do swojej wieloletniej tradycji

2023-03-07 11:45

W 2023 roku piwo marki Żywiec otrzyma odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną, której głównym elementem będzie charakterystyczne logo przedstawiające parę tańczącą krakowiaka. Jak zapowiadają przedstawiciele spółki, to tylko początek zmian, które w tym roku czekają jedno z najbardziej rozpoznawalnych piw na polskim rynku.

Para tańcząca krakowiaka ma królować na etykietach Żywca

Zgodnie z oficjalnym komunikatem prasowym zamieszczonym przez Grupę Żywiec, głównym elementem etykiet dla wszystkich piw z rodziny popularnego Żywca będzie para tańcząca krakowiaka. Odświeżony zostanie również logotyp składający się na czerwony napis z nazwą piwa. Wszystko to po to, by mocniej wyróżnić się na tle konkurencji.

Odświeżona szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowaliśmy dla konsumentów w tym roku. Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych.

- stwierdziła Monika Staszak, Senior Brand Manager marki.

Zmiana wizerunkowa obejmie wszystkie piwa należące do żywieckiej rodziny. Na wszystkich butelkach pojawi się tańcząca para wraz z odświeżonym, czerwonym logotypem. Między poszczególnymi wariantami piwa dojdzie do zróżnicowania w barwie logotypu, co wynika z założonego przez grafików koloru poszczególnych butelek i etykiet. To, jak będzie prezentowała się butelka z konkretnym rodzajem Żywca, możecie zobaczyć w zdjęciu tytułowym tego artykułu.

Żywiec Jasny Lekki dostępny w zwrotnych butelkach

W oficjalnym komunikacie Grupy Żywiec poinformowano również o zmianach, jakie zostaną wprowadzone w kontekście Żywca Jasnego. Władze spółki zdecydowały się na jego dystrybucję w zwrotnych butelkach. Co więcej, piwo zyska papierową etykietę, która zastąpi dotychczas stosowany plastik. Grupa Żywiec podkreśla, że działanie to jest podyktowane strategią zrównoważonego rozwoju i wyrazem  proekologicznego podejścia spółki.