Para tańcząca krakowiaka ma królować na etykietach Żywca
Zgodnie z oficjalnym komunikatem prasowym zamieszczonym przez Grupę Żywiec, głównym elementem etykiet dla wszystkich piw z rodziny popularnego Żywca będzie para tańcząca krakowiaka. Odświeżony zostanie również logotyp składający się na czerwony napis z nazwą piwa. Wszystko to po to, by mocniej wyróżnić się na tle konkurencji.
Odświeżona szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowaliśmy dla konsumentów w tym roku. Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych.
- stwierdziła Monika Staszak, Senior Brand Manager marki.
Zmiana wizerunkowa obejmie wszystkie piwa należące do żywieckiej rodziny. Na wszystkich butelkach pojawi się tańcząca para wraz z odświeżonym, czerwonym logotypem. Między poszczególnymi wariantami piwa dojdzie do zróżnicowania w barwie logotypu, co wynika z założonego przez grafików koloru poszczególnych butelek i etykiet. To, jak będzie prezentowała się butelka z konkretnym rodzajem Żywca, możecie zobaczyć w zdjęciu tytułowym tego artykułu.
Żywiec Jasny Lekki dostępny w zwrotnych butelkach
W oficjalnym komunikacie Grupy Żywiec poinformowano również o zmianach, jakie zostaną wprowadzone w kontekście Żywca Jasnego. Władze spółki zdecydowały się na jego dystrybucję w zwrotnych butelkach. Co więcej, piwo zyska papierową etykietę, która zastąpi dotychczas stosowany plastik. Grupa Żywiec podkreśla, że działanie to jest podyktowane strategią zrównoważonego rozwoju i wyrazem proekologicznego podejścia spółki.