Klip rodem z lat 90-tych podbija internet.
Trudno opisać i ubrać w słowa ten teledysk stanowiący nową odsłonę reklamy Łowicz. Dzieje się w nim bardzo dużo, a jego reżyserzy na pytanie o liczbę zastosowanych efektów specjalnych widocznie odpowiedzieli "tak". Już w pierwszych sekundach teledysku widzimy boysband, którego jeden z członków otwiera słoik z Łowiczem. A z niego wyłania się postać Jacka Stachurskiego, inicjując piosenkę. A to tylko początek. Później dzieje się jeszcze więcej. Najlepiej będzie, jeżeli zobaczycie to sami.
Muzyczny klimat lat 90' w połączeniu z wykorzystaniem współczesnych metod montażu daje specyficzny efekt. Podobnie jest zresztą z tekstem, w którym słyszymy takie perełki jak "Odkręć słoik i powiedz jeeeee, Masz tyle dań, więc zajadaj się". Niezależnie od preferencji muzycznych wiadome jest jedno - tekst jest prosty i szybko wbija się pamięć. I robi to na stałe, tak że trudno o nim zapomnieć. Nawet wtedy, gdyby się chciało.
Jak podaje portal witrualnemedia.pl, zaprezentowany utwór jest przeróbką popularnego utworu "Everybody" autorstwa Backstreet Boys. Sam utwór, a także główna rola Stachurskiego, mają potencjał, by zostać hitem internetu. Klip został opublikowany 22 lutego, a do tego czasu obejrzało go już niemal 900 tysięcy widzów. Szczerze mówiąc, niewiele utworów, jakie w ostatnich latach publikował wokalista z Czechowic-Dziedzic zbliżyło się do tego wyniku. Zobaczymy, czy udział w teledysku ponownie rozpędzi karierę popularnego niegdyś piosenkarza.
Co ciekawe, teledysk odbierany jest raczej pozytywnie. W komentarzach na Youtube komentarze pozytywnie zdecydowanie przeważają. Reklamie na pewno nie można odmówić charakterystyczności. Mamy tylko nadzieję, że twarz Jacka Stachurskiego pojawiająca się na powierzchni pomidora nie będzie nikogo prześladować w snach.