Nowy Punkt Obsługi Pasażera MZK w Bielsku-Białej. Otwarcie zaplanowano na przyszły rok

Nowy Punkt Obsługi Pasażera MZK w Bielsku-Białej powstaje w samym centrum miasta. Otwarcie zaplanowano na przyszły rok. Bielski MZK zapowiada, że będzie to nowoczesny Punkt Obsługi Pasażera.

Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej poinformował o generalnym remoncie Punktu Obsługi Pasażera MZK. Nowy punkt powstaje przy ul. Zygmunta Krasińskiego niedaleko placu Bolesława Chrobrego. Ma być przyjazny, nowoczesny i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Jeżeli remont Punktu pójdzie zgodnie z planem, pasażerowie bielskiego MZK będą mogli korzystać z niego już na początku przyszłego roku. Jego uruchomienie zastąpi obecne działanie kasy biletowej przy ul. Sukienniczej.

To kontynuacja zmian w działalności spółki. Te związane z wdrażaniem nowego systemu kasownikowego są już mieszkańcom znane. Drugim obszarem, który bierzmy na tapet, jest obsługa pasażera. Nowy punkt będzie reprezentował sobą zupełnie inny standard nie tylko na poziomie wizualnym, ale też funkcjonalnym. Staraliśmy się zadbać o komfort zarówno pasażerów, jak i pracowników – mówi prezes zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o Hubert Maślanka.

Punkt Obsługi Pasażerów MZK

Do nowego lokalu będzie można dostać się bezpośrednio z poziomu ulicy. Osoby  ze szczególnymi potrzebami będą obsługiwane przy stanowisku z obniżonym blatem. Punkt oprócz pełnienia funkcji kasy biletowej będzie także pełnić funkcje punktu informacyjnego. Ma służyć turystom na przykład w kwestiach rozkładu jazdy, czy taryfy biletowej.

Pasażerowie będą mogli załatwić tam także proste sprawy odwoławcze, mandatowe – bez konieczności dojazdu z dokumentami do naszej siedziby. W przypadku bardziej skomplikowanych tematów czy kwestii wymagających weryfikacji będą mogli zainicjować ten proces w Punkcie Obsługi Pasażera – dodaje prezes Maślanka.

Źródło: Nowy Punkt Obsługi Pasażera MZK w Bielsku-Białej. Otwarcie zaplanowano na przyszły rok